röd däst och mätt

Rapport från ÅRE

Nu är jag mätt.
Jag och Jossan har ätit en delicious middag för två bestående av pasta och en ädelsås och salami sås. Gott! Mätt! Nu är det lugnan som gäller, chokald och vila inför kvällens utgång som ska äga rum på Bygget.

Igår kom jag fram efter en låååång resa som inte var speciellt bekväm, det var till att sitta upp och lyssna på tjejen brevid som gillade att snacka i telefon hela, HELA natten.
Väl framme med en rumpa som kändes som den sov fick jag en taxi till Jossans hus.
Jag kastade in sakerna och 10 min senare kastade jag mej själv ut i de soliga vädret.
Gårdagen var helt grym, det var sol, vindstilla och -2 grader. PERFEKT!

Idag vaknade jag utvilad och av att solen lös in igenom fönstret.
Har haft det grymt hittills.
Vädret är mer än perfekt.

Jag mår gott och väl, inga blåmärken i rumpan men däremot på båda smalbenen-pain!

Men nu är det uppepp som gäller, kanske en till chokladbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0