"sol i sinne sol inne"fast det var visst "sol i sinne , brun inne"

Det är vad pappa rudolf sa i sunes sommar.
men nu är det sol ute och sol inne

"Ååååhå det ligger i luften" skulle också passa, för det ligger vår i luften.

Allt blir enklare då det blir Sol utte och Sol inne, jag vet inte varför men så funkar det.
Under hösten och början av vintern var jag så trött när jag kom från jobbet och hoppade i mjukiskläder, sen bytte jag tll träningskläder och sedan avslutades dagen i pyjamas.
Men nu får man en annan ork, jag vet inte exakt vad det är men extra ös finns i allfall i boodien.

image1663

Kommentarer
Postat av: F

Älska pappa Rudolf!

2008-02-19 @ 21:39:48
URL: http://tofr.blogg.se
Postat av: jossan

"sol i sinne BRUN inne" så säger han ju:D

2008-02-20 @ 08:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0