wake up

kl 03.20
då fick jag ett sms från hotellbokningen i bangkok, god morgon!

När jag vaknade den tiden jag skulle stiga upp, 05.30 då var febern fortfarande kvar..fuck feber.

Nu sitter jag och längtar efter mina kommande äventyr, åre och thailand och malaysia.
Så jag klippte och snabbklistarade ihop lite saker jag tror borde passa min vän j,jo 

image1628

för att detta ska bli optimalt krävs hennes bruna ben....
skorna, vagabond, 600
sjal, hm, 98
linne, hm, 149
Shorts, hm, 249
Väska, topshop
armband, topshop
klocka, tritoni, 800


Kommentarer
Postat av: jossan

jag gillar dojorna! och klockan ska dimpa ner i lådan idag. men shortsen... tveksam. hoppas du är puggare idag"köss

2008-02-06 @ 10:04:55
Postat av: Agnes

åh ja gillar också skorna! vart har du hittat dom? svindyra eller kan man ha en chans:)?

2008-02-06 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0