bright side

jag trivs utomorsentligt i detta nu
1 är typ frisk
2 något spännande känns som att jag kommer få reda på inom de närmsta dagarn
3 plan på gång
4 klipp och klister i samband med städning

Jag har suttit i tre timmar i sträck och klippt och rivit ur godbitarna ur alla dessa tidningar jag lyckas sammla på mej. För är det något jag sammlar på är det modemagasin,produktkataloger, reklam tidningar, gratis tidningar och små flygblad osv. 
Jag vet egentligen inte vad jag ska göra med de när jag så snällt plockar upp föremålet, men jag vet bara att jag måste ha med mej det hem. Väl hemma bläddrar jag lite och sedan lägger jag till just det föremålet i min giganstiska samling.
Detta har resulterat i 5 flyttkartonger fyllda med just sådant som ligger på vinden, sen har jag fyllt 3 böcker med urklipp under 1,5 år, en förvaringslåda som står på mitt golv och sen en hel bunt tidningar som jag inte kan med att klippa i ligger så snällt och ser fina ut i bokhyllan.
Jag tror att allt detta började när vi skulle göra vårt danssolo i åk 3 på gymnasiet och vår lärare ville att vi skulle jobba med bild och text för att få insperation till solot. SKISSBOKJag hookade fast stenhårt vid denna iden och jag kan inte släppa det, det har gått så långt så att jag fotar snygga affischer, bilder osv för att sedan framkalla dem för att sedan kunna klistra in dem i min bok.

Men som sagt tre timmar har jag suttit med det och det är många timmar kvar innan jag röjt undan de jag borde. Jag får inte plats.
Men jag tycker framför allt att detta är roligt och bilderna får en annan dimension när du sätter dem i ett anat sammanhang...

well well nog om det.

keep on att jobba med fredags feelingen

Ikväll P3 guld och London live krockar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0