egentid

blev begärens tid.

tänkte sätta mej och bläddra i lite olika tidningar
och dricka en eller två koppar kaffe, men det slutade med världes ha-begär!

Jag blev übersugen på vår och sommar kläder.
Som tur är ska jag snart få anvädning för sommarkläder, jag drar till Thailand och Malaysia i februari.
Men jag tänkte slänga ihop en liten lista över vad jag behöver till dess
och till den kommande våren. (tidigt ute kan tyckas, men ska det va så ska det va!) 

Jag har en plan och då behöver jag följade:

en vit tunn skir blus
en herrväst
en blommig tuika
solglasögon
ribbstickade linnen
ett brunt väl använd skinn bälte
sandaler
stora skjortor
tees med tryck
......

jag har shoppat, bild kommer later on, nu är det mat


Kommentarer
Postat av: agnes

hur länge ska du va i thailand och med vilka :)? fasen va skoj!

2008-01-12 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0