ligger

nu ligger jag ner och vet inte om jag tänker resa mej upp mer idag, mitt huvud har ont och febern kryper på.

Faaaaaaaaaaan!

Jag är så peppad på att vara frisk och kry och träna och stå i men inte ens det blir som jag hade tänkt mej.
(jaaa, jag skrev ju i inlägget innan att denna blogg är nu mer en klagomur, än något annat)

Har suttit på espressohouse med fina vänner och samtalat men det var och förblir dagens kraftansträngning.
Nu lär denna textn innehålla fler stavfel än vanligt efter som jag har inyagit en märklig arbetsställing, fosterställing med datorn på höften vilket resulterar i att höger ben har somnat


over and out det var väl alltimage1525

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0