måndag

Jag åt mycket socker igår, och mår dåligt idag.
Jag kunde inte somna eftersom jag kände mej helt fullproppad med socker
 och när jag väl somnade drömde jag helknasiga prylar..
Jag tog mej till jobbet trots att jag trödde jag skulle dö på kuppen av självömkan.
Jag har aldrig tyckt så synd om mej själv som jag gör på måndagsmornar.

Men dagen flöt , jag fixade glajjerna och samtalade med sis, och här sitter jag nu som vanligt men kaffe och dator.
Ska iväg och träna och göra min kropp glad och stark igen.
Åkte på en förkyldning innan jul och har varit seg sedan dess, men nu ska jag tillbaks på banan igen. Innan min förkyldning blev det träning typ 4 till 5 gånger per vecka och nu inget, min kropp mår inte gott av det och inte heller hjärnan. Men nu jädrans!

image1474

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0