om jag bara kunde skriva om lite lyx och flärd

Just nu lider jag av en i-lands depp, det är feber i min kropp och jag känner mej som en stor basilusk.

Nu är läget som det är så det kanske blir till att ljuga ihop en historia om hur jag skulle vilja ha det.

Lögndag enligt elin
Jag gick upp och åt en underbart god frulle bestående av färsk frukt och nybryggt kaffe och frallor fyllda med läckerheter. som jag kunde äta hur mycket som helst av och gick inte upp ett gram.
Efter detta gick jag ut i mina finaste kläder och gick och handlade för alla mina pengar som aldrig tog slut.
Jag gick så klart i mina höklackade dyra och underbara skor som inte alls gjorde ont hur långt jag än gick.
Under tiden jag gick motionerade jag bort många många många kalorier som aldrig kom tillbaks.
Jag träffade mina vänner som jag också hade pengar som aldrig tog slut och de hade klackar som heller aldrig gjorde ont. Vi möttes upp för att fika/luncha ihop och hade bara intressanta saker att avhandla.
Senare på kvällen efter att jag hade badat i min jacuzzi och hade dressat upp mej i nyinköpta kläder gick jag och mina vänner ut och åt middag och fortsatte vidare ut och dansade hela kvällen.


en prinssessaga för barn över 19 år
av elin

Det är som sagt bara en barnslig lögn om hur man skulle vilj leva, men det får gärna stanna just där, som en löjligt barnslig dröm.
Jag gillar mitt liv som det är, det som tillåter mej att faktiskt kunna flyta bort i löjliga men sköna drömmar som den ovan.
Jag har hört att jag är en realist, jo till viss del, men realister får väl också ha ytliga drömmar? 


image1527

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0