swept aways/ bortblåst

Nu blåser nog den kraftigaste vinden som jag har upplevt utanför huset.
Det går ju fan inte ens att sova.
Det tar i så det låter som att ytterväggarna ska falla bort any second.

Igår spenderade jag kvällen med att kika på p3 guld galan och käka micropopcorn. Glammigt!
Som vanligt tyckte jag till och jag tänkte att mina åsikter ska få bli offentliggjorda just där jag får vara hur mycket ego som jag känner för.

Shout out louds
Snygg frisyr på sångaren, alla var vitklädda utom gitarristen som bar svart. Låten som de spelade är tyvärr lite uttjatad men de funkade.

Anders Johansson

Kalasval vad det gäller programledare om du fårar mej, jag gillar hans torra och något underfundiga humor.
Hans öppning var skön när han snackade om att han inte pallade att bära upp Pelle Howlins kungacape, så han satastade på "sjukt långa byxor alltså" istället, men man var ju tvungen att lägga upp dem en ganska bra bit.
Sen hans lilla onödiga men roliga overheadpryl,jag vet inte varför men det finns humor i just overheadprylar och det där lilla vita pappret som ska dölja vad som kommer näst på overheaden.

Säkert
Blev årets kvinnliga, mycket bra! Hon bar sitt "turne"bälte, (ska leta fram en bild) tillsammans med en svart vippig kjol, en vit tee och ett par söta mormorskängor.

Lazy
Ny kille i hiphopSverige, iallafall för mej. Det var ösigt! Men skippa K.West tjafset, bort med vit kavaj, vita fula glasögon och framförallt bort med blingblingprylarna, det går att vara hiphop ändå. Kom på något eget och kopiera inte K.West något mer, det blir trååååkigt.

Annika Lantz
Tråkigt tal, men söt silvrig paljettklänning.

Maia Hirasawa
Årets nykomling  bar en rödrutig söt skjorta, svart pennkjol och hade håret i en svinrygg, loose.

Amanda Jensen
TA PÅ DEJ SKOR

Miss Li
Blå prickig klänning och oranga strumpbyxor, mycket kvinnligt och sött.

Lykke Li
Snygg som alltid! Hon bar en svart transparent blus, tyvärr ett par skor ála spicegirls, platåXL
Hon gjorde ett skönt framträdande då hon gick på först med "little bit", sen tog Kleerp vid och därefter Robyn

Robyn
Basic, vitt ribbat litte och en scarf

The sweptaways
Lila och guld, fokus på färgen helt och hållet. men shit va bar de är, det är roligt och gulligt och jag gillar't

Oh laura
Sailorklänning med stora vita knappar och röda strumpbyxor, snubbarna hade vit och svart skjorta och jeans.

Petter
NICE, kul att han plockade fram något annat ur sin closet, han körde på gubbstilen. Trenchcoat, cardigan, smårutig skjorta, tightare jeans och gubbkeps. Högt betyg.

Ebbot
Gutsav Vasa???!!

Mange schmit
Vitt och ljusrosa och på toppen en sjukt ful keps med öronlappar, hur tänkte han där?

September
Rosa och röd stoor siden jacaka med huva och vita tights, coolt.
Mange och september körde ju en skön grej ihop ännu ett oväntat sammarbete som funkade! Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0