tjock tjock förkyldning och 21 årsmiddag

Jag vaknade igår morses och noterade att mitt huvudkändes som att det hade vuxit till 3 dubbel size, men så var inte fallet, det var ju bara fullt av förkyldning.
Jag flyttade mej och mitt stora huvud till secondhand affären och sedan vidare till fiket där jag och mina finfina vänner satt länge och väl. 

Senare under dagen fick Hanna eskortera mej runt  dit hon ville ha mej, tillslut hamnade jag hemma igen där det var dags att sweeda om till kalasstasse, blev inte riktigt så kalasigt som jag hade tänkt mej, well well.

Väl på kalaset serverades vi finfin mat och alla hade mer än trevligt. Det började vuxet med fördrink och samtal, men sedan efter maten var det något som hände.
Musiken kom på och då är det inte många som sitter kvar och är bekväma.
Det startades även upp en show, J och J var helt inne i sitt eget vilket är kul kul kul, jag skrattade så jag grät.

Idag är det en ny dag med nya tag!
Jag ska försöka värva någon som vill fika med mej, kanske borde jag även se till att utnyttja enda dagen hittills på detta året med sol..jaja! tror att jag bara ska göra saker som jag känner för idag!


 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har förstått två saker genom att titta på bilderna. 1: jag ska aldrig aldrig mer ha lösögonfranssar, gamla Fame tider gör sig påminda. 2: Jag hade glömt att jag käka upp ett halvt paket ciggaretter igår, det i kombination med för mycket alkoholhaltig dryck bör rimligtvis vara orsaken till att jag aldrig mått värre!

2008-01-13 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0