tre svenska hetingar


image1574
Rodebjers visning var fylld av sköna mönster och tydliga detaljer såsom dragkedjan.
Sekreterarlooken men i en mer streetig anda.
Klä mej i hennes kläder snälla!


image1575
Filippa K känns säkert, det är enkelt men med attityd, jag gillar skarpt de rosa strumpbyxorna, de tunna bältena och de orangea handskarna.
Ciggarett brallan kommer att bli het i vår om jag får gissa. 

 

image1576

acne acne acne
Både BU och BÄ,jag gillar att de är baskläder som acne är känt för och även att mc jackan finns med.
Men långa ballongkjolar känns lie overkill för min del.
capri/trekvarts brallan, ska den redan vara tillbaks? Mycket skeptisk!
Annars ett stort plus för snygga "herriga" tröjor och koftor!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A.

Acne är min stora favorit helt klart!!

Var du där och såg showen?
Kram Louise

2008-01-29 @ 17:04:38
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0