Jag bestämmer

Nu är jag back i vanliga jobbet och livet igen efter en helg i huvudstaden.

Jag har haft en helg fylld av fikhäng, vandring på söder, god mat , soffsovande,shoppande och både regn och sol.

Jag och Becca fick sova på Jonas sköna soffa, Tack!

Jag fick shoppat lite av varje, inget större, njöt mest av att knalla runt och titta på folk.
Jag har kommit på att jag tror att rollsättare hade varit ett jobb för mej, sitta och kolla på folk hela dagarna.
Utan problem kan jag slå ihjäl många många timmar genom att sitta och slurka på kaffe och bara råglo på alla som går förbi.Saker jag börjar fundera över kan vara sådant som om personen har svårt att gå upp på morgonen, eller om den alltid byter om till mysbrallor när den kommer hem från jobbet, eller om den sjunger i duschen, om den har familj, vilken mat den helst äter osv osv....massa funderingar och inga svar. Det är väl det som jag gillar, jag har alltid rätt.
Om jag bestämmer mej att den personen jag ser tycker om att äta kall ravioli och älskar att plocka svamp, så är det så den personen får vara.


lite dåligt med bilder, men men, jag hade helt enkelt annat för mej... sista bilden=JA det regnade!




Klänning/Tee från weekday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0