lång lång dag, långtradschaffis

Jag började min dag som sagt med ett way för tidigt uppvaknande i morses och tog mej en påtvingad cykeltur, för att plocka upp bilen, för att sedan åka upp till sommarstugan och sova vidare men nu på en strandmadrass..^ÅÅÅskönt!

Sen bar det av mot gbg i bilen, det var jag vägen bilen och musiken och jag fick feelingen av hur det måste vara att vara långtradschaffis, inte för att jag körde lastbil och inte för att jag körde så väsrt långt heller, men kännslan av att åka själv och lyssna på alla möjliga radioprogram, det är iallafall så jag tror att chaffisar har det ute på vägarna..

Mitt ärende i Gbg var att kolla på en liten liten lägenhet, fin, liten och bra...nu måste jag bara bestämma mej.

På vägen hem plockade jag ännu fler långtradarchaffis poäng, jag stannade till på en mack och köpte på mej en cocacola och körde sedan vidare...

Nu är jag trött och nöjd

På fredag är det visst nationaldagen,vad ska man med den till?


image2169

Kommentarer
Postat av: agnes

lägenhet i gbg!!! låter underbart...klart att du ska ta den! jag är också grymt sugen på gbg

2008-06-01 @ 22:16:47
Postat av: karin

Hej! shit va kul det var att träffas, hade du en bra kväll? var nånstans i gbg har du hittat en lägenhet? och hur fasen bar du dig åt för att hitta den? ^^ kram karin

2008-06-01 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0