chips och inbaddad i moln

Nu har vi styrt vidare mot Kolanta, ett lugnt och javligt laid back stalle.
men innan jag gar loss om Kolanta sa ska jag skvallra om lite andra prylar.

Igar var en handelsefull dag i denna ganska skona och ostressade vardag.
Vi hade satt alarmet pa 7.00 och da steg vi ocksa upp,
pa med jympadojjan och sen var det bara att borja knalla.
Vi hade bestamt oss att ga upp till View point pa PhiPhi,
det var manga manga manga trappsteg att trampa sig uppfor.
Men  efter all svett och lite smaskakiga ben kom vi fram till ett av de skonaste stallena mina sma knubbiga fotter har statt pa..
Hogt dar uppe fanns ett litet gast hus ,
en man fran bangkok agde detta och sag till det under hogsasong.
Man kunde stanna dar over natten, vilket vi inte hade en aning om innan vi varit dar,
annars hade jag latt spenderat en natt dar.
Tank att vakna upp i en tradkoja och se ut over hela phi phi och sedan ga ut pa den stora terassen och kaka frulle.

Senare pa dagen efter en frulle vid stranden och annanasjucie i champangeglas tog vi en longtail ut till Long Beach dar vi lag och njot njot njot.
Medans man kakade lunch dar fick man lana tidningar, NYA nr av VOUGE!
Man kan behova en dos av VOUGE,  saronger och skrynkliga klanningar kan bli trist i langden,

Pa kvallen shoppade vi, jag kopte en blommig blus och en finfin vaska med ett tryck.
Man maste verkligen till att leta, det trillar ju verkligen inte fram saker som jag kan tanka mej att bara hemma.
For jag vill inte komma hem med massa "reseklader" saronger, fula tees och annat skrap.
jag har en tydlig tendens till att lyckas fa med mej just dessa prylar som sedan far bosatta sig langt in i garderoben.


Har pa Kolanta ar det tankt att vi ska vara lite aktiva
( har just atit chips, behover aktivitet  sa jag inte kommer hem med olkagge och chipsbuk)
Imorgon ar vi upplandade for elefant trekking och jag ar grymt sugen pa en vanlig ridtur pa en hast,
ska bara leta upp narmsta hastuthyrare.

KoLanta ligger idag inbaddad i moln, vilket ar halsosamt for manga av oss ar lite vidbranda,
men trot eller ej, men jag har nu faktiskt blivit lite brun.

Jag har det hur bra som heslt har, for den som inte fangat upp det, det ar paradiset jag har lyckan att befinna mej i.
Det finns inte manga saker jag kan komma pa att jag saknar har.

som tur ar har jag manga veckor kvar i detta paradis.

Skot om er


Kommentarer
Postat av: Robin Sundin

Självklsrt instämmer vi i ett sammarbete oss emellan:) Det vore jättekul:) Fundera du, när du ligger på stranden, så funderar vi när vi promenerar tillsammans under ett fashionabelt paraply på Edsgatan:)

Kram Robin

2008-03-11 @ 20:05:42
URL: http://safashion.blogg.se
Postat av: aron&jens

Hej tjejen! nu skickar vi även ut reklam till alla obetydliga bloggar i Sverige, och du är en av de utvalda! besök www.fashionistahouse.blogg.se för att kunna läsa något riktigt, och kanske inspireras?

2008-03-13 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0