inte ett dugg brun, bara smutsig

Nu ar det tva dagar pa standen som har forflutit, men jag ar inte ett enda dugg brun, jag har bara varit smutsig fram tills for nan timma sedan, jag var sa ackligt smutisg i haret att det hade gatt fran blondt till ljus rattfarg, not fresch!

Men om jag later bli att fokusera pa icke-brannan sa ar allt har sjukt skont, avslappnat och skont skont skont.

Natten till idag spenderades i ett skjul, ett mysigt sadant,
men det var en jobbig natt, det var tuppar som gal , flaskor som krossades och mardrommar som dromdes,
men sa fort morgonen kom sa blev allt till det paradis som det faktiskt ar har.
Idag nar jag lag ute och flot som en kork i det klara vattnet och kikade runt mej, insag jag hur in i helvet bra jag har det.
Man ar omgiven av berg som bara reser sig upp ur vattnet som, ja, det ar svart att foklara, men sjukt kool ar det.
Apor, vattenmelonshake, sarong forsaljare och en hel bunt svenskar ar nargra fler saker som man far sin dagiliga dos av pa stranden.

Jag kan halla pa att bara lagga ut sida efter sida om allt det jag bara hittills har hunnit uppleva,
 men jag maste ju spara lite pa krutet sa ni har nagot att snacka om nar jag kommer hem,
om jag vill saga kommer hem, har det ju som sagt sjukt bra har.

Las mer om toalett och mat pa bloggen 

Varm och lite varm-lufts-klibbig kram fran en fortfaranade vinterblek elin

Kommentarer
Postat av: Solveig

Härligt att ni har det bra. Låter hur kul som helst. Man skulle vara ung!! Men här är det rätt bra ändå. Åker ju till fjälls om en vecka.Har beställt några "goa böcker" att ha med på resan. I år kan jag
ju inte sticka som brukar vara ett av nöjena efter dagens skidtur(har ju min dåliga tumme). Vi hörs en annan dag. Många kramar Mormor o. Morfar

2008-03-03 @ 16:51:56
Postat av: sis

fattar du hur bra du har det? jag är inte ett dugg avis ...kan ni inte ladda upp lite kort? vore kul! elin tänkt på att du har ca 5 veckor till på dig att bli brun, inte helt fel! :D på söndag åker vi ju också till fjälls, hoppas på sol då så kanske jag kan få iaf en blaffa till fräkne... kram sis

2008-03-04 @ 08:53:28
Postat av: Robin Sundin

Ååh! Jag hade mycket hellre suttit på en strand än varit hemma och bloggat om mode!

Vi borde uppta ett sammarbete när du kommer hem:)

Kolla in modebloggen:)

2008-03-06 @ 23:00:55
URL: http://www.safashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0