mammas inlagg

Mamma, allt ar bara bra med oss.
Nu har inne i storsta'n tar vi det forsiktigt, ser upp for taxibilar och andra fordon,
 har roligt, ater gott, ser nya skona saker och njuter av det vi upplever.

Jag tankte ju kopa med nan present till dej, men du ar inte helt latt att lista ut vad du skulle uppskatta.
Ge mej en hint.....

Du ska veta att du kan vara koollugn.
Imorgon drar vi pa en bussresa till Perhentian Islands dar blir det mestadels sol bad och snorkling skulle jag tro.

hahhahahhaha, han som sitter vi datorn brevid mej har siden kallingar med julmotiv och en orange piketroja,

Nu ska vi bege oss av mot twin towers och kaka middag..

Tanker pa er dar hemma.

Hejda mamma


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Hej mitt lilla hjärta och alla andra små hjärtan!
Det verkar som om ni stortrivs med livet just nu,å de tycker ja e bra.Väldigt bra att ni tar sällskap med varandra när ni hurtbullar er och att ni aktar er för helvetesgapet. Massor med kramar till er alla från (Påsk)Haremamman Marie

2008-03-21 @ 20:05:13
Postat av: Mamma Marie

På tal om present..............

Snällt att du tänker på mig men .......inte ska väl jag ha nåt. Men om du tjatar så kanske en snygg klänning eller varför inte nåt fräckt smycke, eller nåt annat riktigt dyrt och fint till lilla mamma.;)
Kramisar!!

2008-03-21 @ 20:14:02
Postat av: Mormor Solveig

Glad Påsk!!
Jag förstår att ni har det bra: Härligt!! Här är super kallt o. blåsigt idag. Påskkärringarna höll på att blåsa bort på påskparaden i stan men de skulle väl ändå vidare till Blåkulla. Jag blev iallafall kvar här!! Ha det så gott! Kram mormor o, morfar

2008-03-22 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0