En fin:

Godmorgon

Det är en fin dag utomhus, sol,blå himmel och garanterat rök-ur-munnen-väder.
Jag sitter inkurad i varma kläder, min lägenhet är så kall, jag önskar att jag hade en öppen spis.
Men levande ljus får funger som substitut.
Jag lyssnar nu på antony and the johnsons som jag fick låna av Annika, det är sött och sorgligt och skönt på en lördags morgon.

Igår hade jag en fin kväll med Annika, mat, idol, chips och musiklyssnade.
Det var precis vad min kropp orkade med,gick hem och zappade och hamnade i ett program om tvättstugor.
Tvättstugor i rinkeby. Ett jättefint program.

Idag vill jag ta vara på dagen, bara må bra och göra saker som får mej att känna mej nöjd och glad.

här är fler saker som jag har sammlat på mej i min "tycka-om-mapp!"
tyvärr kommer jag inte ihåg vart alla bilder är ifrån...



Kommentarer
Postat av: Karin

Coola grejer:))

2008-11-22 @ 10:04:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: c

visst är den! vågar inte ens kolla upp vad den kostar däremot.

2008-11-22 @ 14:15:53
URL: http://cigarettesandchocolatemilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0