Väntar in

Nu sitter jag och väntar in min VänersVänner,
vi ska som sagt på after work buffe och sedan Magnus Betnér på Storan ikväll. 

Under tiden jag väntar kan jag berätta om min natt.
Natten till idag.

Jisses!
Jag kunde inte somna, hade druckit enormt starkt kaffe och hade tusenmiljonerbiljoner tankar som flaxade omkring i huvudet och ingen av tankarna vara klara.
Det var små korta osammanhängade tankar som jag inte kunde bestämma mej vilken jag skulle tänka klart.
Detta gjorde mej förbannad!
Jag tänkte om jag börjar skriva ner alla tankar kanske jag kan bena ut saker och ting så jag kunde få sova.
Men när jag började skriva kom bara nya tankar upp.
Sen är det något med tankar som kommer på natten, de blir liksom uppblåsta och skitstora i jämnförelse vad de skulle varit om jag tänkte dem på dagen.
Fan, har det med ljuset att göra?

Jag låg där och tänkte, tänkte lite till och lite till och sedan lite lite till igen.
Men inte blev jag något klokare av detta.
Alla tankar var så osammanhängade att jag började fundera om jag har utvecklat någon sorts tankeschizofreni!!


Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha. :D låter som det blir en mysig kväll. vill också se magnus. helt grym!

2008-10-10 @ 17:53:07
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: cat

sv.Detsamma.. ha en underbar fredag.

2008-10-10 @ 18:25:30
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0