free förmiddag

sover som en stock. (men stockar är ju för fan döda, ikanske inte helt döda,men inte fan sover en stock iallafall) 

Jag fick mitt nattliga upvaknade när fröken K kom och ville komma till sin säng efter en sittning.
Själv ligger jag som världens panchis och söver då.
Hon var väldigt glad,men jag somnade under tiden jag frågade hur hon hade haft det.
När jag vaknade i morses hade hon redan stigit upp, Hur mycket sömn behöver jag?
Jag gick iallafall upp och gjorde iordning frulle till mej och fröken k, vi åt frukost och tittade ut genom fönstrena.
Nu när hon har gått sitter jag vid datorn och hänger, skulle egentligen tvätta, men hade så fåningt lite tvätt att jag väntar tills jag sammlar på mej lite mer.
August är påväg ner på tåget för shopping, kanske följeslår lite med henne.
Men annars idag är det skola, träning och utgång på schemat, borde läsa lite ur mina böcker också.

Mot duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0