jag har förändrats

Förr har jag alltid, iallafall själv, betraktat mej som effektiv. Så ser jag inte längre på det, jag har blivit ineffektiv...hur fan gick det till?

Exempel på det är bara att istället för att ta itu med det jag vet att jag ska göra, sätter jag mej här.
Det finns så mycket jag vill läsa och se innan jag tar itu med något annat, det är väl okej. Men problemet ligger i att jag fastnar här.
Facebook beskök, 34
Bloggläsning 564
Mail koll 21

osv...inga exakta antal, men alldeles för många gånger. Blir liksom lite paranoid, tänker att nu kanske det står något nytt på denna sidan..

Okej, så där har ni läget!

Idag kom jag hem från skolan, satte på kaffe och satte mej här, och nu sitter jag här.
Men som sagt(ohhh ja, Jossan, jag ska försöka tänka på det du sa)jag har andra saker jag borde ta itu med innan jag sitter här och sölar bort många timmar.


Kommentarer
Postat av: jesper

snygg tröja! i like them buttons!

2008-09-18 @ 14:57:33
Postat av: miriam

Snyggo.

2008-09-18 @ 17:53:48
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0