packa väskan

Nu borde jag inte sitta här, jag borde diska och packa väskan för att gå till skolan.
Men kände att bara liiiite ska jag skriva.
Har totalt inte bertättat om festen i Lördags som känndes "pålåtsas".
Hoppborg, filmvisning 6dansgolv, glatiatorerlekar, 8 barer med öl för en 20...det var vad jag kallar ett kalas.
Det var nog pga av detta kalas som jag somnade just då bridget jones började, nämligen kl 21:00.

Om en halvtimma ska jag sitta redo i föreläsningssalen...det tar 20 min att gå...time to go.

et/elin??

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Tack :))



Härlig bild, riktigt cool!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-09-15 @ 10:33:56
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0