påsar under ögonen

Idag har varit en bra dag hittils.
Klassen besökte Långeåns kafe i angered, jättemysigt med goda mackor på hembaktbröd och hemmabakta cookies.
Utanför regnade och regnade det.
Fick sedan uppgifter att se oss omkring i området och sedan sammanställa detta till en redovisning som vi ska hålla på fredag. Kul att få se nya miljöer och prata med människorna som lever i just de sammhället vi ska göra vår VFU(praktik) 

Nog om det.
Nu är jag slö, inte trött, men slö.
Jag tror jag ska råda bot på det genom att bädda ner mej under en filt, kanske se en film och stoppa i mej lite käk.
För ikväll är det fest på Neff, Club Hicka, jag vet ännu inte vad det innebär men det blir nog kul.
Har inga djupa funderingar i mitt sega huvud, jag känner bara för att äta något salt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0