STOPP

Jag vet inte om jag har tagit upp detta ännu, men sedan förra lördagen har shoppingstopp rådit för mej.
fröken K gjorde en prioriteringslista över saker jag får köpa,och det är inte mycket!
1.Mat
2.Hygien
3. Kalasdricka


Om jag fick bestämma skulle jag byta ut Kalasdrickan mot något annat på K, Kläder och Krimskrams, sådant jag är bäst på att handla.Men som sagt då skulle hela poängen med just shoppingstopp gå förlorad.

Hittils har det faktiskt gått bra, väldigt bra. Hade ett lätt breakdown när jag såg kanske "den rätta" väskan och fröken K var hård som sten...ingen väska till mej!


tushpennor

Kommentarer
Postat av: vicky

Åh. har du läst köpstoppbloggen?

2008-09-23 @ 18:32:32
URL: http://mmmbopbadubadop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0