closure

Nu är det inte varmt om bena att knalla runt i shorts längre, men så länge det är augusti tänker jag låta mina ben få se dagsljus. Det känns både i luften och i min omgivning att det är dags att snart stänga sommaren09. Jag gör det på mitt sätt. Började igår med att klippa och klistra in sommarens bilder i fotoalbum och jag har fortfarande en stor hög med kort kvar som ska klistras in som minnen av en helfin sommar. Ett annat sätt som jag känner att hösten gör intrång på är att skolan snart börjar och att det ska fixas böcker och block i stora mängder. Men innan hösten ska få ta tag i mej på allvar ska jag om 3 dagar åka på en resa med delar av min sommarfamilj till ett ställe där vattnet fortfarande är varmt. Det känns som att det kan bli det perfekta sättet att avsluta sin fina sommar09 och ett finfint sätt att ladda upp med solvitaminer för hösten09.

Nu ska jag ta ett nytt grepp i limflaskan och föreviga sommaren09.



Kommentarer
Postat av: Sari

Gaahh.. så fort det har gott.. men jag kommer fortsätta njuta av dem fina dagarna in i det sista! =)

2009-08-23 @ 16:02:53
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0