kisar mot solen under hatten och tänker på min sommar



Just nu sitter jag utomhus och brevid mej ligger korsordstidningar, böcker och solbrillor och en tom kaffekopp. Jag sitter och tänker på denna fantastiska sommar jag har haft i år. Funderar på om det kan ha varit en av mina härligaste sommrar någonsin. Jag har haft fullt av vänner runt mej, vi har hittat på roliga saker mest hela tiden, vi har pratat hemligheter, vi har badat, åkt båt, sprungit, solat, varit på nöjesparker, pratat kärlek, druckit vin, lyssnat på musik, tagit hand om varandra, sovit över och haft en finfin sommar. När männsikor i min omgivning snackar om hur mycket det har regnat och hållt på har jag faktiskt svårt att förstå vad de menar. Visst har det regnat, men vad gör det? Jag har haft en helt otroligt finfin sommar. Och det bästa är att den ännu inte är över. För om åtta futtiga dagar beger jag, fia, hanna och per oss till Rhodos. 

Hur har er sommar varit?

Kommentarer
Postat av: Essi

Brun och snygg du är då! :D

2009-08-18 @ 22:06:45
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0