09:33

Några rader är skrivna på tentan
Spinningcykeln och jag har slitit tillsammans
Frulleägget är uppätet
Böckerna ligger uppslagna
Kaffebryggaren puttrar
...NU jädrar ska här skrivas!!


Idag annars ska jag få besök av min härliga kusin och hans fina flickvän, en fika och inspektering av min nya lya står på schemat. Sen rullar jag hemåt för att få lagad mat, fredagsmysa med min familj, kunna koncentrera mej på tentan och sedan en reunion med vänner jag inte klämt och kramat om på lång lång tid!

Fredag den 13:e idag
Lördag den 14:e imorgon..farligare än så är det inte



Kommentarer
Postat av: malin

du har en cool blogg:)

2009-02-13 @ 11:29:15
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0