förvirring


Jag tittar i min garderob, ser en massa kläder, skor och väskor.
Men att få ihop snygga kombinationer lyckas jag inte med.
Är så trött på att känna att det aldrig blir bra, det är därför det inte blir några "dagens"
(mode-bloggsspråk för bild på dagens kläder)

skulle jag ha cash skulle jag hyra in en egen stylist.
"grejen är att.." jag hittar saker ute, överallt, som jag vill ha och vet hur jag ska bära plaggen
men så fort jag tittar i min garderob slås min del av hjärnan som talar om vad som är fint och fult
och det slutar med att det bara blir tråkigt och trist istället


Kommentarer
Postat av: bea

ibland har man bara ingen inspiration till det

2009-02-21 @ 15:12:54
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: anna

känner igen mig, brukar sluta med att jag bara slänger på mig någonting..

2009-02-22 @ 19:13:51
URL: http://smashmydreamoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0