ingen som känner mej kommer tro mej

Jag har blivit en smula huslig- JO det är SANT.
Det har bakats och lagats mat i mängder sedan nån vecka tillbaks.
Allt har inte blivit som det borde, det ser sällan ut som det gör på bilden i kokboken, men mat har det blivit.
Jag börjar dock fundera på vad som har hänt när jag nu sitter och letar kakrecept....

Är så sugen på att smaka på dessa små söta kakorna..

Är de goda? Är de svåra att baka? Är det centrala frågorna!!

De sista gångerna jag har gett mej in på bakarbanan har jag dessvärre inte lyckats. En sockerkaka blev torr som sand, om jag skulle visslat när jag hade en bit av den i munnen skulle det se ut som en kaksmuleöken runt mej.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag åt macaroons i Frankrike i somras, och tyckte mest att de smakade parfym. Niotillfem är dock en dam som gillar dem!

2009-02-23 @ 15:23:35
URL: http://ohhboy.blogg.se/
Postat av: agness

dom är jättegoda! åt sånna från harrods elelr nått i england..:D

2009-02-23 @ 22:50:31
Postat av: Sanna

underbart goda men helt omojliga att baka dessvarre... fast a andra sidan sa ar jag i sarklass samst i varlden i koket sa give it a try!

2009-02-24 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0