små platskulor

Jag fick ett par underbara duntofflor och en teddyfilt i inflttningspresent förra veckan.
Dessa har använts flitigt, varej dag jag har kommit innanför dörren har de små dunisarna åkt på, fryser inget alls i dem!!
Men idag hände en grej, jag kände att det var små kulor i ena duntofflan....hmm?
Hällde ut en hel drös med små platskulor som visst hade åkt ur en sådan där liten påse som ligger i alla nya prylar man köper....tror de ska suga åt sig fukt eller något?! Men den lilla påsen som rymdes i tofflan utan att jag känt av den(har ju inte fötter av den storlek som kan fylla ut hela tofflan)hade gått sönder och dessa kulor spred sig.
Dessa kulor som ska vara fuktsugande har nu sugit ut all fukt ur mina fötter...nu blir det att kräma på med lotion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0