uppladdad


vill

måste

Har hunnit knega ihop lite småcash nu på morgonen, städat min lya och nu sitter jag och powerpausar med kaffe.


Jag önskar idag att jag hade en person hemma hos mej. Han skulle göra goda varma saker att dricka så jag bara kunde sitta och bläddra i tidningar och titta på de stora flingorna som singlar ner utanför.
Han skulle även kunna få hålla mej sällskap på en promenad i snön när jag ska gå och handla tråkiga saker, mat, disktrasor, duscholja, broccoli och limstift.
Sen skulle han gärna få släng ihop något gott att käka tills det att jag kommer hem från träningen i kväll....

Men istället för att sitta här och förlänga min powepause och fantisera ska jag nu ta itu med min läsning osv.


Hur ska du fixa din fredag så den blir till belåtenhet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0