sick

Fasen vad jag är trött och äcklad.
Trött= febern smyger sig in i min kropp
Äcklad=
satt på föreläsningen idag och alla runt omkring mej satt och snöt och snörvlade sig. Äckligt äckligt äckligt! Personen som satt brevid mej joxade som fasen med sina äckliga små näsdukar. Personen snöt sig, tittade i näsduken på resultatet av snytningen, snöt sig igen och knölade sedan ner den 2 gånger använda näsduken i en liten påse. BLÄ!
Personen bakom mej hängde över sitt lilla bord som satt fast i ryggstödet på min stol, vilket resulterade i att personen kom väldigt nära mina öron och mej. men det struntade uppenbarligen denna personen i då personen beslöt sig för att hålla på med sitt gurglande och snörvlande under hela föreläsningen. Det var helt omöjligt att tänka på något annat än alla dessa snytningar, snörvlingar och snoriga personer som omslöt mej. Uhaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0