uppsatsskrivning, examination, bal och städning

dålig dålig dålig uppdatering här, men det är minst sagt mycket annat som händer just nu.
igår var det slutspurt med skolarbetet, balfix och trix och middag med vännerna och min plikt att sköta markservicen i hemmet. Jag kände och känner mej som en schleten blandning mellan en hushållerska och en trött student.
Men idag har sista dagen i skolan passerat med ett godkänt på uppsatsen, vilket känns som en enorm lättnad.
Nu återstår lite fix och trix och städning av hemmet eftersom lillsis tar studenten imorgon.
Jag slänger upp ett par bilder från gårdagen, håll till godo.


sis och alexander

anders och elin

hanna stefan jacob och alexandra
varenda studentunge var så fin, har en helmassa bilder, men orkar inte lägga upp alla, jag ska ju egentligen städa

dino och julia
 
dag och amanda

stina och pajtim

Kommentarer
Postat av: cissi

han på sista bilden var typ det sötaste jag sett!

2009-06-04 @ 22:29:00
Postat av: lisa

åhh va fina alla va

2009-06-06 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0