strosa

Det är söndag utan bakfylla i hela kroppen, aktiv härlig och avkopplande söndag.
Kände först idag att jag var mej själv igen efter en tuff tid i skolan.
På promenaden med fröken K var ett stopp skolan för att kolla förra tentaresultatet, men det var låst, så jag kunde fortsätta min Söndag i en skönfeelning. Har lite på känn att den tentan nämligen inte gick som de skulle.
Så istället strosade vi vidare och mötte upp Lisa och fikade och kartlade fröken Ks framtida mans egenskaper. Det var mer  än spännade. " jag vill att han ska ha en jaktexamen"



Nu har jag varit iväg och tränat på ett kalasroligt pass, det känns som jag har fått dansbaciller i hela hela kroppen.
Jag får väl passa på att bjuda upp dammsugar så länge dansbacillerna finns kvar i kroppen och dansa till Salems låt som mer än flörtar med 70-tals arena rock. Jag + Dammsugare+ Roxy = söndag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0