fasen

Jag har varit "illa dålig" på att uppdatera.
Men tänkte att jag kompenserar med en snabb update i bildform

stod i kö på systemet  i fredagsoch såg Baja Päron och fick utlopp för min kiss-och-bajshumor.
köpte rödvin istället som dracks upp under helgen i mina vänners sällskap.

på lördagen när vi grillade och satt ute tills det blev natt, hade jag min nya klänning på mej
det var härligt och bra på alla sätt och vis

på söndag morgon gicks en promenad och fikades det med mina föräldrar

sen gav jag mej ut och sprang i en rosa och en turkos socka

nu är det måndag, plugg,städ,träning och andra saker att stå i.




Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Åh vad fin klänning,ursöt och ursöta du!



kram



www.alexandrastyle.se

2009-05-25 @ 22:04:02
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: dena

ååh somrigt och härligt :)

2009-05-26 @ 22:28:39
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0