jobbar på känslan

igår var det som bekant första advent det försökt jag fira utan adventsljusstake men med julmusik och med att koka saffransknäck.
idag jobbar jag på julfeelingen genom att se på min fina adventsljusstake och stjärna och tända ett ljus med jullukt..

Hur gör ni för att fixa julkänlsan?
Eller är det är det bara jag som är julfreak och vill ha julkänslan hela hela december?
Jag hade en liten idé att varje dag av december publicera ett julklappstips här på bloggen, vad sägs om det?


Kommentarer
Postat av: Linn

Jobbar i ett köpcentrum och får nog av både pynt och julmusik där! Mina christmas-feelings satte alltså in i början av november och avtar allt mer ju närmare julen mankommer!

2009-11-30 @ 09:18:18
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com
Postat av: Josephine

Ja! Julklappstips :D Super!

2009-11-30 @ 11:02:41
Postat av: hannsing

glöggfest med alla vänner, paketlekar och pepparkaksbak mm, kul med julkappstips de behöver vi alla tror jag :)

2009-11-30 @ 16:12:32
Postat av: [J E S I] - the coolest fashion blog in the world

det låter som en väldigt bra idé :D

2009-11-30 @ 16:50:01
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu har jag satt upp mina jul-stjärnor och tänt massa ljus, lite snö på detta så är vi nog där ;)

2009-11-30 @ 16:56:37
Postat av: JOHANNA

SV: jaaa men visst är det? :) härlig inspiration där nere också!!

2009-11-30 @ 17:31:05
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0