när något är fel

Igår hade jag en dålig dag och tänkte just att "det är nog bara en dålig dag".
Att dagen var dålig berodde på att jag hoppade över morgonträningen, somnade på bussen, fick inte tag i en person jag var tvungen att haffa, min mobil funkar fortfarande inte som den ska, jag kom inte igång med mitt skrivande, min fot gjorde fortfarande ont.

Idag känns det på precis samma sätt, sket i morgonträningen för andra dagen i rad, det ösregnar ute, kollar i kalendern och inser att jag har ont om tid för allt som behöver fixas, kylskåpet behöver fyllas på, ringde sjukvårdsupplysningen om min fot och hon ville att jag skulle boka tid,,,,orka!, måste verkligen komma igång med skrivandet idag annars skiter sig alla andra planer, huvudvärk. 

today was just a downer 



Kommentarer
Postat av: jossan

hur står det till egentligen? Vad har hänt med din fot?

2009-11-25 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0