på tåg i ett grått sverige

Nu sitter jag på tåget med spotifylistan för november i lurarna och efterlyser mer bra musik att fylla på den med.

Sverige passerar fort utanför tågfönstret och Sverige är grått, jättegrått. Allt skiftar i olika nyanser av grått. Gröngrå, gulgrå, rödgrå och grågrå. Det är tråkigt. Men jag har det ändå väldigt bra här i min tågstol där jag pluggar lite, läser lite chicklitt, ritar lite i min överkluddade almanacka, dricker VITAMIN EVERYDAY som smakar grönt äpple och längtar efter en helg tillsammans med vänner och härligheter. 


 
 


Kommentarer
Postat av: M

The sounds!!

2009-11-19 @ 15:50:18
Postat av: bellisima

magic system- premier gaou! Och allt annat av dem:)

2009-11-19 @ 16:28:27
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: MALIN

sv: thx. ha nu en förträffligt härlig vistelse i älskade sthlm ;)

2009-11-19 @ 16:40:04
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: masterplan

cool blogg!

Kents nya album är sjukt bra sen blir man alltid glad av lite markus krunegård och [ingenting]

2009-11-19 @ 19:14:06
URL: http://masterplan.blogg.se/
Postat av: hanna j

ska bli så härligt att ses!! Var ju as längesen!! Har du några planer i helgen?? Emma A har fest på lördag och vi tänkte dra dit alla är välkomna!! Vi kan väl ringas imorrn em, har skola tills ca 17. Ha en wonderful dag imorrn så hörs vi mot kvällen!! Köss

2009-11-19 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0