skolk

Nu är jag så förbannat trött i hjärnan. Det känns som att den skulle kunna se ut som ett skrumpet litet sketet russin. Inga kloka tankar kommer fram.

Men jag måste säga att bibblan is the shit för mej när jag ska till att plugga. Bibblan håller mej i schack. Det är faktiskt lite pinsamt att sitta och blogga och kolla fejjan när man vet att de som sitter bakom dej har full koll på vad du sysslar med. Så jag skriver dessto mer, förutom nu då när jag tar mej en skolkpaus.

En sak som är pissigt är att jag glömde min kaffetermos och jag har inte nog med pengar att köpa mej en kaffe, så en pluggdag utan kaffe..inte märkligt att hjärnan känns som ett litet futtigt russin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0