lunchbreak med alexa

Jaa,, här sitter jag kvar. Suttit i många många timmar nu. Inte speciellt effektiva timmar kan jag påstå, då skulle jag nämligen ljuga. Facebook är en idiotisk uppfinning när man ska försöka koncentrera sig, fast en fantastisk uppfinning i och med att jag istället för att plugga hunnit konversera med bland annat, min systers kompis som just flyttat, min kusin som kommer och hälsar på mej när han har spelning i götet, min vän fialotta som skulle baka muffins, min vän sara som förhoppningsvis kommer dyka upp på dansaerobicen ikväll...ja detta är bara några av de jag har kommnunicerat med under förmiddagen. 

Jag har även hunnit drömma mej bort i musik, kläder, skor och en massa fina väskor. Ska försöka göra något fint av det senare idag. För nu ska jag äta och sedan försöka koncentra mej lite mer på det jag faktiskt skulle göra, nämligen att skriva om klassikern i förhållande till publicitetsstrategin.....spännande va?


Jag postar en bild på kanske storbrittaniens vackraste Alexa medans jag väntar på att ungen ska göra sitt jobb och värma min kesogratäng.
Hon är den person som får mej att vilja bli brunett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0