sj tricket

Jag satt och bokade biljetter till stockholm på Sjs hemsida. När jag just hade klickat in BETALA då dyker en liten skylt upp, TEKNISKT FEL . Jaha, då får jag väl göra om skiten tänkte jag...Jag prövade igen och samma sak händer. Tredje gången gillt gick mitt köp igenom och jag fick ett mail med bokningsnr osv. Men i morses när jag skulle se över min studentbudget på min internetbank såg jag att SJ hade dragit pengar just TRE gånger från mitt konto!! Japp, trots att skylten med TEKNISKT FEL dök upp drogs alltså pengar från mitt konto, betalade för tre tågbiljetter istället för en...Så jag knappade in nr till SJ och förklarade efter 27 min väntetid mitt problem och snubben i luren lovade att pengarna skulle vara tillbaks på mitt konto idag som tur var.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

HAHAH oj, jobbigt.. eller konstigt :s

2009-10-02 @ 18:20:24
URL: http://sofiiav.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dumma SJ! vad ska du göra i Stockholm föresten?

2009-10-03 @ 12:54:08
Postat av: Daniel

Det är en klassiker, så hoppas de att man inte ska märka något.



Jag fick en dubbel hemförsäkring hos Länsförsäkringar på det sättet. Beställde först en gång, men är jag skulle bekräfta stod det "Tjänsten ur funktion, försök senare". Testade en gång till, samma sak, så jag gav upp och skaffade försäkring hos If istället.



En vecka senare fick jag ett försäkringsbrev från If och två från Länsförsäkringar angående min nya hemförsäkring.



Men jag är välförsäkrad nu i alla fall, tre gånger om till och med.

2009-10-03 @ 13:06:09
URL: http://dannebil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0