090925

Tjenamittmena allesammans!

Jag har ganska nyss stigit upp från en natt då jag sovit som en klubbad säl. Jag vaknade av ett sms från Fia. Nu är jag hursomhelst vaken och försöker göra mej mentalt redo för en märklig grej som väntar mej i eftermiddag, mer om det senare idag.

Men innan det ska jag sätta mej och plugga en stund .Jag ska snart iväg då det dags för att hälsa på Malin och kolla in hennes nya 50/50 boende och kanske få sig en slurk kaffe. Det ska bli msigt att komma iväg på lite hemmafika på pensionärstid..vi bestämde att det var 11kaffe som gällde! 


här är både jag och Malin ganska långt från att sitta och dricka 11kaffe, här var det skapande av något gräsmollijox som var på gång.

 

 


Kommentarer
Postat av: emmahillevi

Vilken fantastiskt fin bild!

2009-09-27 @ 19:08:56
URL: http://emmahillevi.devote.se
Postat av: ellen

är denna bilden tagen i strömstad? tjärnö typ? känner igen mig så. in. i. norden! :D

2009-09-29 @ 12:25:52
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0