090925:2


                                                  
Kofta-second hand, klänning-GinaT, halsband- gammla goda grejer


Hittills på min finafredag har jag mött min äldsta väns nya snubbe, trevlig som tusan, sett det nya hemmet.
Cyklat i motvind, varför blåser det alltid i Väners på hösten? Lagat och ätit kanske världes godaste sallad som jag själv lyckades röra ihop, inte illa alls!

Men nu sitter jag och väntar in Robin som ska komma och plocka upp mej för att vi sedan ska åka på en något ovanligt som en kattpensionatsinvigning...japp det är sant ocj JA ni läste rätt.
Till detta hör att jag är rädd för katter och tycker inte om dem alls, men är det old boss som äger placeet är det bara att dyka upp och mingla runt, hur man nu gör det på ett kattpensionat. Nya erfarenheter blir det hursomhelst.

Men sen ikväll ska jag rulla mej hem till J.jo för att spendera en finfin kväll, jag längtar redan nu!


Kommentarer
Postat av: Robin

Det var i alla fall en upplevelse som vi sent ska glömma!

2009-09-25 @ 19:37:53
Postat av: Miriam

så söt kofta!

2009-09-26 @ 09:53:24
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0