Smaka

Godmorgon allesammans, vaknade just av att solen sken in igenom mitt fönster.
Men nu har den gått i moln igen.

Gårdagskvällen spenderades på en uteservering i en septembervarm kväll med vin och nya vänner. Vi var på väg till Manãna men när vi kom dit, efter att först häng hemma i en soffa, skulle det stället stänga så vi susade iväg till Smaka och njöt av kanske sista uteserveringskvällen 2009. Det var fint.

Idag blir det en dag som ska fyllas med uppstart av grupparbete som handlar om publicitetsstrategier och inhandlande av nya träningsskor. Bristen på just träningsskor har hittills varit en del till att jag inte kommit mej iväg, en annan ursäkt är att jag faktiskt inte hunnit men nu jävlar får det lov att bli ändring på det. 





en ljusslinga ska inhandlas så fort jag finner en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0