söndagen

Nu är klockan lite över sju och det är söndag kväll. Jag känner mej sliten och trött, försöker bara hålla mej vaken till en respektabel gå och lägga sig tid. Jag tog en promenad i backiga backar med solen i ögonen och annika norlins sommarprat från förra året i öronen. Det var skönt att komma utanför lägenheten där jag spenderat precis hela dagen, lite tid i tävttstugan också. 

Nu väntar bara söndagskvällens tvtittande för mej, jag går först loss på Ensam mamma söker. Helt fantastiskt att människor går med på att visa upp sig på det viset bara för att träffa någon som ska ge dej fjärilar i magen.
Det måste ju verkligen vara en av människans största drivkrafter är att finna den personen som får dej att gång på gång le för dej själv när du tänkar på den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0