study morning

Nu är det dags att hugga i mitt skolarbete efter att ha käkat frulle, druckit kaffe och läst alla mail och försökt styra upp resten av min fullproppade vecka. Att gå från noll till hundra under en vecka kräver en hel del planering. Men det är det värt när jag vet att jag kommer få något gott utav av det i slutändan och dessutom är det faktiskt väldigt roligt under tiden, det är bara det att tiden känns hela tiden knapp. Jobb, skola, leva, träna, umgås och allt annat.
Jag vill bara samla mina ord, tankar och förväntningar i lagom dos här på bloggen.
H&M, Tidningsdesign, Praktik och London baby. Förväntningar, Halvåtta hos Cissi, nytt, nytt, nytt...Välfärdsproblem. Jag har inga problem, jag lever ett finfint liv fyllt av möjligheter och andra fina föremåner.
London calling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0