äckligt skön morgon

Nu ska jag vara äckligt positiv: allt är så jävla bra.
Vaknade av att solen väckte mej genom att lysa rakt in i mitt ansikte.
Satte ner fötterna på golvet och kände att shit this is the day.
Gjorde kaffe och lyssnade på musik som passade in till puttrandet av kaffebryggaren.
Åt frulle i raggsockor och en stor kofta och bläddrade i en indredningstidning.
Snackade med fina fia som är tillbaks i Sverige.
Nu sitter jag och tittar ut på ett soligt Göteborg som jag snart ska ta ett kliv ut i och möta upp fina vänner i solbrillor och skinnjackan, nu jävlar  är det vår.
Ikväll vet jag att det väntar en toppenkväll med fint folk, bubblor och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0