borde inte

Okej, jag borde inte sätta mig och skriva här nu, men jag måste.
Det förvånar mig varje år vad lite sol kan göra med människor och med mig.
Har haft en riktig redighetsdag idag och pluggat, tränat, tvättat o allt annat tråkigt man kan göra på en o samma dag. Jag tyckte efter ett tag att det var dags att ta en liten paus, så jag tog ut min cykel på en premiärtur för detta året. Att susa ner för en lång backe på cykeln i solsken, solbrillorna på näsan och med göteborgsromantisk musik ( läs Håkan Hellström) i lurarna fick mig att inse att dagen ändå inte är så pissig som jag hade inställningen att den skulle vara. Tänk vad lite vårsol kan göra.
När jag hade gått med cykeln brevid mig hem igen, uppför den långa backen som defenitivt är roligare åt andra hållet, gjorde jag pluggkaffe och gottade ner mig i nya StyleBy och fick en till vårkick. Jag känner peppen. Våren du är välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0