bradag

Idag blev dagen så bra så bra. Hade inga som helst förväntningar efter min hypade morgon så allt kunde ju bara bli bättre, och det blev det!

Jag satt och pillade på tangenterna ( jobbade) och tänkte att " j**la hög av papper" och då ringde söta j.k och frågade om jag var upptagen, då svarar jag såklart :"NEJ, kom hit på en fika". Så det var så det blev. Med två J'n vid bordet och farmors kakor, kan inte mycket gå fel. Genom fönstret ser vi lite senare en liten nedcabbad bil susa förbi och det är lika med två helsköna gäster till. Efter mycket prat och för mycket kaffe ( om man nu kan dricka för mycket) bestämade vi oss, eller rättare sagt, va j.jo hungrig, så då blev det en lightlunch i stan, light iallfall om man ser till priset men inte innehållet, då var det heavy shit

efter lunch var det dags att go back to work och sen dags för packning och sen dags för träning och sen dags för kvällsmat coh en skön stund i soffan, ska dra mej tillbaks dit nu tror jag.

Imorgon bär det av mot min bästaste H.A!
Can't wait!
Borta i en vecka, så vi får väl se hur det blir med bloggadet.
Håll Koll!
image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0