bränna bränna bränna

idag har jag pysslat med hjälp av en träbit och ett förstorningsglas, mycket intressant, det krävs tålamod och skarpa ögon, inget utav det kunde jag bidra med. Hela grejen gick ut på att se till att solstrålen skulle lysa genom förstorningsglaset och se till att det började bränna i träbiten. JA, det var långtråkigt och JA, man fick sjukt ont i ögonen av det starka ljuset. Men till slut blidde det iallafall en träbit med ett snyggt E på. Inte illa pinkat om jag får säga det själv. 

Nu har jag just stressat i mej lite flingor och det bär strax av mot aerobics, känns trist att gå in i detta fina vädret, men a tjej has to do what a tjej has to do!

God eftermiddag till gänget!

Kommentarer
Postat av: the 2nd women

Hej,
brukar läsa bloggar här. Vi har nu startat en med mkt intressant läsning!

2007-04-16 @ 17:22:23
URL: http://the2ndwomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0