skidåkningsfeber och 14minus

Jag hade en helbra kväll hos K igår, mycket god mat och trevligt gäng!

Idag är det sååå fint väder så jag känner mej dum som sitter här och inte är ute och tar vara på den solen som visar sej idag, jag känner verkligen att jag har ett solbehov nu. Jag tror att min dag kommer vara bra, jag tänker iallfall göra allt för att den ska bli bra. Tänkte ta mej en promenix och köpa mej nån skön tidning och sätta mej på altanen inlindad i filtar och kläder och läsa den i solen. Hade sen även tänkt att träna, men vi får se hur det blir med det, det känns som att det ligger på en dum tid idag och sen borde jag kanske inte när jag känner mej förkyld med tanke på att om en vecka bär det av mot Trysil.  

Nu längtar jag till på Torsdag, då landar två sköningar på svensk mark igen!

Ut och lapa sol nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0